Utmaningsresan...

Scraputmaningen är just nu i mitten av den underbara image1327

Här visar jag mina alster jag bidragit med än så länge :D

1:a - Skapa ett alster med avkapat motiv.

image124


2:a - Skapa ett alster på temat: UTVECKLING.

image125

3:e - Skapa ett alster som på något sätt innehåller metallicfärg (Bara det blänker är det okej)

image126
(bling var det ända jag hittade här hemma att använda)

4:e - Skapa ett alster som innehåller en eller flera egengjorda dekorationer i oväntat material.

image127
(jag gjorde blommor av bomullspads) 

Kommentarer
Postat av: Lisbet

Torsdag ? närmare helgen än igår. Man är konstig som längtar till helgen och seden när helgen kommer så har man nästan inte tid att njuta av den. I alla fall så njuter jag av att surfa in på din sida och titta om du har gjort några nya alster sedan sist.

2007-10-25 @ 10:57:10
URL: http://www.digiscrapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0