Bokmärke

Igår gjorde jag mig själv ett bokmärke :D Tyckte själv att det blev urtjusigt ;) Tyvärr sitter jag på jobb nu så jag kan inte visa er det. Kommer troligen en bild ikväll!

Har inte varit mycket scrappande på senaste, bara något  enstaka kort och nu ett bokmärke. Känner dock att jag börjar få abstinens efter lite kreativitet så det slutar väl med att hela helgen sitter jag fast spikad vid scrapbordet :D Man kan ju bara hoppas att inget annat kommer ivägen!

Ikväll ska jag på stå upp komik "oslipat" med goda vänner. Ska bli super kul!

Kommentarer
Postat av: Mia

Glad att du har abstinens....då lär du ju sitta som klistrad vid pysselbordet hela helgen och vi får insupa massor av inspiration när du lägger ut alla alster på bloggen! =) Ser fram emot att få se ditt bokmärke också.

Kram!

2008-03-05 @ 11:24:58
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0