Upp & Ner

Rolig nyhet först: Ska till Barcelona i Maj :) Övertalade lätt Sambon att det var dax för en resa. Barcelona har länge varit ett resemål vi båda velat åka till och nu är det bara att vänta in våren, Maj och den 27:e ;)

Tråkig nyhet: Min kamera föll oturligt nog i golvet i går! Hoppas med hela mitt hjärta att inte huset är skadat. Objektivet är helt kass! Typiskt!

Förra året efter att jag beställt syrrans och min resa till London gick min förra kamera i sönder och jag tog beslutet att i med det införskaffa min älskade Nikon D60 som nu lagom till att denna resan blev beställd, faller i golvet.

Så det kommer dröja ännu längre nu innan jag kan visa upp mitt scrapprojekt här i bloggen :( Plus att jag inte kan fota!! Är så irriterad!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Barcelona låter ju skittrist! Säkert nada upplevelser och alldeles för varmt....tråkigt att äta ute också...dyrt blir det med... =) Shit vad avundsjuk jag blir!! Hoppas ni får en oförglömlig resa!



Kram!

2009-01-16 @ 19:14:41
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0