Lite nya LO´s..

*Pust* Fredag! SKÖNT! Har bara jobbat en vecka efter semestern och är redan helt trött på det och längtar mig galen på julledigheten :P

Tur att jag kan komma hem till Scappingen och koppla av...

Vi börjar med botten, här är en LO som jag inte är särsilt nöjd med:

(syrran o jag tillbringade en semesterdag med att yra runt på Malmös museeum. Här är lite bilder på när vi var på tekniskan.)

En helt klart mer lyckad LO, kanske är det det glada ansiktsuttrycket som gör den så livlig :) :
image77
(bilden tagen när vi var på bakken. Jätte fin bild på Bettan)

LO:n gjord för Forumet´s veckoutmaning, skiss:



image78
(om sambons och mina härliga år tillsammans, med hopp om att det bli många till :D)

Sista LO:n för dagen (inspererad av Gulligullan som blev scrapjacked)
image80
(en av mina favoriter)

Kommentarer
Postat av: Cards of Maria

Vilka underbara LO´s. Gillade verkligen "Tillsammans"
*vink vink*
Maria

2007-08-10 @ 17:50:40
URL: http://cardsofmaria.blogg.se/
Postat av: Fialia

"Tilsammans" är skitsnygg!!
Och jag gillar din tolkning av Lindas LO med.
Kram!

2007-08-11 @ 09:53:55
URL: http://scrappa.blogg.se
Postat av: carina

Jössen va mycket fint du gjort! gillar verkligen din tolkning av skissen hos svensk scrapbooking och "våga leva" layouten är helt UNDERBAR!!
Tack så JÄTTE mycket för den fina kommentaren i min blogg, jag blev verkligen jätte glad!

2007-08-11 @ 10:01:40
URL: http://carinalindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0