Mammas present...

Lilla mamma fyllde år i fredags. Hela förra veckan satt jag varje kväll och försökte få färdig hennes present men när scraplusten är borta är det svårt. För min present var nämlgen scrappad ;)
Äntligen idag kunde jag glad som en speleman ta med mig "6*6 albumet om hennes barn" till jobbet och glatt överlämna den..

Typiskt av mig! Glömde jag fota framsidan av albumet. Svarttyg där jag skrev med hjälp av rubbons "Mina .... barn" Punkterna mellan orden står för ett utklippt hjärta (som en tunn ram) innuti satte jag blind som en trea. En vit stämpel i ena hörnet. Kanske låter helknas men det blev helt ok!

sida 1 - 5


sida 6 - 10

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag veet, det grämer mig!!!Men tanken är väl att det ska svida lite i plånboken.. :( Jag hoppas jag har lärt mig nånting av det..
Vilken superfin present till din mamma!! Vad duktig du är!

2007-08-24 @ 22:31:53
URL: http://cane.blogg.se
Postat av: Junitjej

Vilka fina LO´s!!
Denna arbetsvecka gick fort!!
Ha en trevlig helg!!!

2007-08-24 @ 23:50:45
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Katja

Wow vilka suveräna los...den ena snyggare än den andra. Blev riktigt scrapsugen nu. Har knappt scrappat på hela sommaren...fast jag har ju pysslat med mina stämplar iofs. Tack snälla du för fin kommenatar i bloggen, det gör mig väldigt glad.
Ha en fin söndag.
Kram

2007-08-26 @ 11:06:18
URL: http://www.katscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0