Julklappar...

Är i full gång med att scrappa julklappar till viss släkt och vänner. Det vill säga att där är inte mycket som kan vissas upp här på bloggen innan julafton :| Men är så nöjd med det jag hittentills åstadkommit ;) Hoppas mottagarna blir lika glada som jag varit när jag pysslat med dem :D

Sedan är det ju fullrulle med Julkortsmakeri också, som jag för övrigt inte heller vill visa upp än... Men snart...


Tänkte jag skulle bjuda på en lite utmaning! Så här i juletid! Det är ju alltid kul att få visa upp sina alster i andras bloggar, åtminstonne tycker jag så och nu har ni chansen att få visa upp vad ni kan här i min :D

När jag hade målat galgar till en design skola i förra veckan kunde jag inte låta bli att ta ett foto, färgerna är bara så SNYGGA och scrappbara ;)
Utmaningen: Gör en Lo/kort eller något annat kul där ni annvänder minst 3 av dessa färger!

Skicka ditt bidrag till [email protected] senast 21/12-07!

image166
Turkos/ Brun/ Rosa/ Orange

Kommentarer
Postat av: Lisbet

Helgen ska bli rätt lugn har fått hem Lisa marklunds sista bok som jag bara har till låns i två veckor. Så det blir att läsa den och många säger att man vill gärna läsa,,länge för den är bra. Tänker avsluta veckan med en blogrunda.

Ha nu en underbar helg.

2007-12-07 @ 14:27:36
URL: http://www.digiscrapp.blogspot.com/
Postat av: Mia

Ska bli spännande att få se vad du scrappat för julklappar och julkort! Din utmaning tänkar jag absolut hänga på.....kul utmaning med underbara färger!

Kram Mia

2007-12-07 @ 19:08:55
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: gunilla/nilla

Jag skulle kunna tänka mig att kanske hänga på med ett kort! Det är så underbart härliga färger.
Ha en härlig fredagskväll!!!

2007-12-07 @ 19:46:49
URL: http://kortnilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0