Vilken helg!

Wow...

Vilket underbart väder det har varit.
Bara tankarna på helgens väder får mig att le.
Grillat fredag, lördag och söndag :)

Var borta hos Bettan o Pierre i fredags, gjorde ett kort till bettan så klart!

image21

Har inte kunnat få mig själv att vistas inne, det vore skam!
Har varit i solskenet så mycket jag bara kunnat, dock med en liter solkräm hela tiden,
vill inte bränna mig. Känner mig lite duktig faktiskt, brukar inte vara så duktig på att smörja in mig.

Har gått långa promenader både lördag och söndag också. Plus poäng där med ;)

Här är vädret att se framemot;


Mån 11/6 14:00 Tis 12/6 14:00 Ons 13/6 14:00




Ska hem till Bettan idag efter jobbet, har skissat lite på en tatooering till hennes sambo, ska fin slipa o så idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0