Då var man igång på riktigt igen...

Man går åter igen upp tidigt på morgonen, cyklar sömndrucken till jobb och står där hela dagen. När väl kl. slår halv 4 springer man nästan upp för att byta om, tar glatt cykeln hem för att laga mat plocka undan lite, gnälla lite på sambon om strumperna och byxerna han bara sprungit av sig dagen innan när han skulle gå till sängs... Sedan till slut är där lite härlig scrapp tid!

Idag var en extra jobbig dag då jag vid 11 tiden började få känningar om en migrän som ville smyga sig på. Dess värre kunde jag inte gå från jobb utan fick gå runt resten av dagen med BANKANDE huvud och illamående!! När jag äntligen kom hem somnade jag bums på soffan. Sov där i 2 timmar, fick i mig lite underbar lax i ugn och ris! Mådde sedan betydligt bättre!

Igår fick jag ihop två Layouts som jag blev riktigt nöjd med:





ni kanske känner igen upplägget :D hihi det är gjorda efter Joggemias underbara Skisser:


 


fast jag har ju vänt och vridit på dem lite :D 

Kommentarer
Postat av: Fialia

URSNYGGA! Ja nu är du tillbaks!

2008-08-06 @ 09:01:40
URL: http://scrappa.blogg.se/
Postat av: Mia

Du är ju helt underbar som gör reklam för mina skisser på det där viset...jag blir alldeles generad! =) Dina layouter blev ju grymt snygga! Du är en inspirationskälla!!!



Kram kram!

2008-08-07 @ 21:39:51
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0