En till...

av "vet inte vad" :D Tyckte det var jätte kul att leka lite med foton som inte blivit något av, lite spillbitar och ojämna kanter :) Nu ska jag bara lyckas göra en liknande (i min tänkta altret trillogi) om syrran så blir det om mammas alla barn.. Kanske till och med skulle ge henne dem, sätta i hop dem på någon slags tavel duk eller liknande.

image260

Läste/Såg på Fialias blogg att hon fått sitt månads paket från Scrap-room! Det var sååå läckra grejor att jag inte kunde låta bli att klicka mig fram till deras beställnings sida och genast skriva upp mig :D Väntar nu med spänning!

Kommentarer
Postat av: Fialia

Haha, sorry att jag fick dig att trilla dit. Men det ÄR läckra grejer, och bra pris med.
Kram!

2008-02-14 @ 00:05:58
URL: http://scrappa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0