Fel stavning!

För någon dag sedan frågade en vän till min om jag ville göra en framsida på ett album hon skulle ge i present.
Naturligtvis ville jag hjälpa till :D

När jag satte mig ned med uppgiften var jag nog anningen tankspridd då jag av någon anleddning skev TAGALUF istället för MAGALUF. Tyvärr märkte jag detta väldigt sent och fick i sista minuten ändra till ett M. Annars blev jag mycket nöjd med resultatet!

Men får visa upp det felaktiga för jag hann inte fota när det blivit tillfixat :D
image240

Som det kan gå!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Tagaluf låter ju ganska fräckt annars... =) Himla snyggt blev det i alla fall!

Kram!

2008-01-27 @ 18:40:07
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0