Scraputmaningens team

I måndags fick jag förfrågan om jag ville vara med i Scraputmaningens team! Naturligtvis svarade jag: JA!

Idag presenterade dem mig på bloggen tillsammans med tre andra duktiga inspiratörer...
Jag fick snabbt fixa ihop en LO om mig och svara på några frågor...

image278

Namn/nick: Keath/K8an
Kort om mig: 21 år, boendes med sambo i Malmö.
Scrappat sedan: April 2007.
Favoritscrappryl: Knappar.
Favoritfärg(er) att scrappa med: Nästan alla nyanser av grön.
Scrappar mest/helst om: Nära o kära!
Inspireras av: Andra scrappares bloggar, utmaningar, tävlingar, annonser m.m
Skapar bäst när... : jag sparat mig riktigt länge.

Kommentarer
Postat av: Mia

Ett jättegrattis!!! Fast vi skulle nästan säga grattis till oss andra istället, för det ska bli så spännande att få se vad du hittar på! Läcker LO ovan!

Kram!

2008-03-27 @ 21:55:36
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0