GLAD!

På jobb är det kaous vecka! Stress över allt nu när vi har en del sjukskrivningar och två som ska vara borta på fredag (jag en av dem) Imorgon efter jobb drar jag och syrran till London för att ha en underbar helg där tillsammans! Här ska det minsann shoppas :D

När jag tog min vanliga bloggrunda såg jag till min glädje (som kom minst sagt lägligt, behövde piggas upp) att kära Fialia skickat en fin utmärkelse till mig :D...

image325

Glad som en speleman skickar jag denna vidare till...

Joggemia - en super grym scrappare.


Fialia och Linda ni har ju redan fått av andra men ni är på tänkta :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Men vad go du är som tänker på mig! Jätteglad!! Ha en underbar resa i London och shoppa massor!

Kram!

2008-05-21 @ 13:08:04
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Hans

Såg din blogg på pusha.

Sådana har scrap-book-bloggar är ganska kul att ta sig en titt på. Ska helt klart pusha dig :-D

/Hans99

2008-05-22 @ 17:00:32
URL: http://www.seotaktik.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0