Min rygg tar kol på mig!

Den jäklen har jäklats med mig sedan i måndags. Kan knappt röra mig och om jag rör mig går det väldigt långsamt. Detta är ett problem när man jobbar i en verkstad och ska lyfta och bära och vara över allt och ingenstans. Funderar på om jag ska försöka  mig på att gå till en kiroprakter. Sist jag hade rygg besvär för några veckor sedan var jag hos en massör vilket hjälpte lite för stunden men tydligen inte ett dugg i det stora hela. Kan ju inte springa där som en tok varje vecka, om inget annat kommer jag då gå i personlig konkurs.

Igår var värst trodde jag skulle tokig, men eftersom det var tisdag och jag och JK springer på Tisdagar tänkte jag att det kanske kunde hjälpa med lite motion och friskluft! NOT! Jag började så smått, märkte ganska snabbt att farten var inte den samma som i vanliga fall. Envis som man är fortsatte jag springa på vår 6 km vi numera är uppe i. Flera gånger var jag på väg att vända men man är ju dum tydligen. När jag sprungit över 3 km ville jag lägga mig ner o DÖ men jag hade inget val mer än att forsätta på rundan. Ingen skulle väl hitta mig där i dimman/mörkret kl. halv sju. Jag pinnade vidare i min väldigt nära gå  takt. Efter 5 km hade jag möjlighet att skippa dem sista km:rn vilket jag gjorde, så klart!

Ska nog ta och lyssna på ryggen nästa gång!

Kommentarer
Postat av: Fialia

Usch, det där låter inte alls kul ju! Hoppas att det blir bättre snart. Vi ses imorgon.



Kram!

2008-11-05 @ 18:02:46
URL: http://scrappa.blogg.se/
Postat av: Mia

Nä, vad jobbigt! Du kanske skulle gå till en kiropraktor i alla fall.



Krya-på-dig-kramar!

2008-11-05 @ 19:34:19
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0