Crazy

Fia är ju lite tokig och här är bildbeviset :) Fotot är taget av Linda när vi var på Scrapaddicteds mara för några helger sedan! För mycket av det goda och man kan lätt bli lite galen :) Fia utmanade mig o Linda att scrappa detta fotot av henne, med nöje. När vi nyligen var på Gislövsträffen var det dags att utse vinnaren! Linda hade gjort en grym tolkning och testat mycket nytt hon blev den förtjänta vinnaren av ett Fia ihop plockat kit. MEN....jag var inte någon förlorare jag inte! Fick grymmmmmmmmmmmmmaste scallopstansen!!! SOM JAG ÄLSKAR!!

Så här såg mitt bidrag till vår lilla utmaning ut...

Kommentarer
Postat av: Mia

Crazy rolig layout! Fia ser verkligen helt galen ut! =)



Kram!

2009-04-19 @ 18:25:38
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0