Helgens skapelser

I helgen hade Myscrapbooknook "love"crop och jag hängde på några av utmaningarna...


1:a Utmaningen jag hängre på: Skapa en tag, använd ordet KÄRLEK på valfritt språk...


Jag gjorde en söt alla hjärtans dag tag :) Naturligtvis i formen av ett hjärta! När syrran var hos mig här om dagen tyckte hon det var så söt att hon stal det ;)

2:a Utmaningen: Gör en Lo där du har Titeln "together" och minst ett hjärta...


Jag har gått PINK denna helgen :) ovanligt för att vara jag! Bilden är tagen med en sunkig kamera förra sommaren och har legat länge i min fotohög där jag blädrat förbi den tusentals ggr. Äntligen fick den en mening :) Då det är sällsynt att jag och sambon är på samma kort och ännu mindre troligt är söta båda två :)

3:e utmaningen: En kortskiss utmaning, ett kort till din käraste...

  
Denna satt jag länge med! Kunde inte få rätt på valvet som jag egentligen ville ha med. Tillslut när tiden börja närma sig lägg dax valde jag att ha en cirkel i stället! Blev genast nöjd :)

4:e utmaningen: Home to you.Med lite måsten...

-the word HOME somewhere on the LO
-at least 4 sentences of journaling
-the color black


Först duttade jag akrylfärg på CS.en sedan gjorde jag en enkel uppläggning. Fotot som jag tidigare använt är utsikten från våran balkong.

5:e Utmaningen: Skapa ett minikort i anorlunda form (inte kvadratisk eller rektangulär)


Här kom min hjärtform igen :) Kortet blev kanske lite pråligt för att vara jag men tyckte det passa till alla hjärtansdag :)

6:e och sista Utmaningen jag hann med: Tänk hemlighet och gå "girly" rosa, rött, box eller...


Jag designade mig en liten vad jag tycker påminner om en kinabox :) Älskar formen! På min lilla lådas framsida står det: My secret box. På locket har jag satt en döskalle och texen: Keep out :) Tanken är att jag ska ha lite scrap godis i den som inte sambon ska få nalla ur ;)

Som ni säkert förstår har jag haft en fullspäckad helg :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är helt galet vackra saker du gjort!! Kram ♥

2009-02-11 @ 13:59:01
URL: http://lindasdagar.blogg.se/
Postat av: Fialia

Oj vad mycket fint du gjort!! Ska bli kul att ses imorgon. :)

2009-02-11 @ 14:29:32
URL: http://scrappa.blogg.se/
Postat av: Mia

Shit så mycket läckert!!! Du är ju inne i värsta produktiva flytet nu! Vill se mer! =)



Kram!

2009-02-11 @ 17:08:44
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Puman

Va mycket underbart du har i din blogg. Den kommer absolut hamna i min blogglista.

Tack även för ditt fina bidrag till min bloggparty utmaning.

2009-02-11 @ 19:16:04
URL: http://hmyran.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0