Helgen...

... full av galen scrapp :) Det var ju MARA i Malmö och fantastiska Jane hade fixat allt så bra! Det blev en tokig helg med alldelles för lite sömn, när jag kom hem igår somnade jag nästan direkt på soffan.

5 st Layouter, 1 st kort och 1 st namnskylt var allt jag hann med mellan skrattvågorna.
Lite nytt material lyckades hitta sin väg in i mitt svaga scraphjärta och fick följa med hem!
Nya scrappare som man ska försöka hitta till på nätet.
Glada minnen!


Tusen tack för en super bra helg!
Det har varit underbart!

Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Aaaw tusen tack! Jag kommer nog med 95% säkerhet att trycka upp den bilden med ;) Kul att du hittade min blogg, tappa inte bort den nu hihi Kramar!

2009-03-30 @ 11:49:58
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0