Lite av allt möjligt

I Onsdags var min lilla syrra på P4. Hon är med i världens första speedwayteam bestående endast av töser. Hon har redan blivit intervjuad och blivit publicerad i tidningar som Skånskan och Sydsvenskan.



Den 1 April lät jag sätta en ny scrappare i rampljuset, ni har väl varit inne och läst, inspirerats kanske är ni sugna på att lifta en av hennes fina Layouter?


Veckans skiss!!

Det är lite varmare i alla fall för mig känns det som om tiden springer lite mer iväg från mig. Hinner inte riktigt med allt jag önskar. Ska ha prov nr.2 på Tisdag i Nk B så en del tid går till det. Men lite scrap blir det mellan varven och då oftast efter ed inspirerande skisserna vi får in till veckansskiss!

v. 13 - efter CamillaE´s skiss



Denna veckan har vi skapat efetr Mison´s skiss. Och min tolkning blev så här...




TREVLIG HELG :D

Kommentarer
Postat av: maria

Superfina LO:er! Den översta gillar jag verkligen! Snyggt med wellpappen!

2010-04-16 @ 12:00:15
URL: http://favvis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0