En djurparks historia

Åter igen lite bilder från djurparken. Lillbrorsan var inte alls intresserad av att titta på djuren utan såg framemot att få leka på lekplatsen. När vi väl kom fram till den lite speciella hinderbanne lekan kunde han knappt bärga sig. Vid en station (i mitten av bannan) som var jätte svår, man skulle hiva sig fram med händerna kanske 3-4 meter. Jag provade såklart och kom kanseke två steg fram innan jag ramlade ner :D Lillebror klarade tom. längre men inte hela vägen, så han ville prova en gång till... en gång till och åter igen... tills vi inte orkade vänta på att han skulle behöva stå i kö återigen för att få köra ennu en gång! Han kunde inte förstå att hans stackars armar inte klarade hela vägen :) Tillslut gick han vidare när mamma höll upp honom lite så han kunde ta hela sträckan ;) Envis men söt!


När vi närmade oss utgången, till min lycka då jag var helt slut efter att ha umgåts med en sprallig 6åring hela dagen, kom vi till en längdhoppsbana. Här kunde man se vilket djur man hoppade som. Tror brorsan blev kanin?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0