SCRAPPAT - 2010

2010 har varit ett mycket bra år jag har uppnått många personliga mål, utvecklats på många sätt och inom olika områden. Jag har skapat nya layouter, tagit mänga nya foton träffat underbara människor...

- Ett stort steg i mitt liv tog jag i våras när jag efter fem år satte mig "deltid" i skolan igen. Del 1 i min plan.
- En sten lyftes från mitt hjärta i sommras när jag fick ett brev hem och det stod att jag var antagen till Tandtekniker utbildningen på mah.
- Ett livsval gjordes när jag i slutet på sommaren satte mig i skolbänken på tandvårdshögskolan.

Nu är det bara till att kämpa på i 2 1/2 år till efter som det faktiskt redan har gått en termin. (Eller tentan är faktiskt om en vecka)

Dessvärre har min kära hobby blivit lite till sidosatt och mina kära scrapkollegor hinner jag inte träffa lika ofta :( Men så är ju livet, man kan inte vinna utan att vara beredd att offra något. Men det har ju blivit lite gjort ändå :D 97 st ligger (fotade) i min mapp på datorn. Då jag vet att några inte har blivit fotade och inlagda säger vi 100st ;)

Här är de jag gillar bäst och lite annan info...

Det som har varit typiskt dig detta året?
Jag startade året som en 3D-kudds freak och avslutade som en akryltok.



Vad är fortfarande typiskt dig?
Enfärgad bas, helst kraft annars vit. Enkel design där man fotfarande ser mycket av basen. Använder väldigt sparsamt med mönstrat papper.



Vad skulle du inte klara dig utan?
FOTON ;) Kraftpapper!



Ditt favvo verktyg under året?
FJÄRILSSTANSAR



Något du fått upp ögonen för?
Stämpla, man kan hitta på så mycket kul med dem! Använder oftast chalksen för att få lite färgnyanser i trycket.



Favorit ämne att scrapa om?
Det har blivit mycket egoscrapp eller om mig o Älsklingen (Man tager vad man haver ;))



Hur ser taktiken ut för nästa år?
Köpstopp (gäller inte kraftpapper ;)), skapa med allt som redan ligger här hemma (DET ÄR EN DEL :D)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0