Vackra snöland...

Efter att ha tittat ut genom fönstret i förmiddags kunde jag inte motstå frestelsen att fixa till mig lite och bege mig ut i det vackert vita snölandskap som vi nu (för en gångs skull) verkar få njuta av över julen!! Trots trafikkaosen snön åstadkommer kan jag inte låta bli att le hjärtligt när jag går från och till bussen eller den halvtimmen extra man får spendera på buss hållplatsen, för jag kan inte komma ihåg senast jag fick uppleva en vinter som denna! Ett otroligt vackert vitt täcke som brer ut sig över hustaken, trädkronerna och de annars så fula bilarna i olika färger!



Jag tog med mig stativet, kameraväskan och min fjärris och letade reda på en någorlunda ödes plats bland husen i mitt område. Sedan satte jag igång o plåta. Efter inte allt för lång tid började mina tår och fingrar sakta förfrysa så det blev en kort men intensiv Ego-photoshoot ;)

Kommentarer
Postat av: Linda Griffin

Visst är det vackert :) Jag älskar det också. Men har du redan glömt förra vintern?? ;) Då hade vi ju likadant, fast lite senare.

2010-12-22 @ 17:52:02
URL: http://www.lindagriffin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0