UTMANING

Idag på jobb fick jag måla i helt galna färger och kom att tänka på en utmaning :) Färg med TEMA! hihi

Snön håller på att töa bort och jag börjar känna att vår och sommar närmar sig :D Och desse färger får i alla fall mig att tänka på varmare tider...


Ifall ni inte har samm färginställningar på er skärm som jag är färgerna GUL, ROSA och ORANGE

Bidragen lägger ni upp på er egen blogg och direktlänkar sedan till det i detta inlägg med en kommentar! Deadline är den 10 Mars (min älsklings födelsedag), jag och älsklingen kommer välja ut en vinnare som får ett litet pris jag plockar ihop!

//K8an


Kommentarer
Postat av: Linnea

Härligt! Mina favoritfärger :) Ska se om jag får ihop något...

2010-02-27 @ 13:41:46
URL: http://lillnea.blogspot.com
Postat av: Jennie

Vilka härliga färger! Sak nog se till att pyssla ihop ngt, behöver en färgboost i den gråa varadagen..

2010-03-01 @ 19:04:21
URL: http://jenniejonasson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0