Pyssel kväll

Lite vänner kommer över till mig ikväll, lika bra att vara hos den som har mest stuff ;D
Eftersom jag är en vardags pysslare hehe de kommer svimma i julkorts möjligheter!

Annars har det stått rätt så still i min scrapparverkstad. Håller på med en LO till Katscraps tävling, är inte riktigt färdig än.

Det var sista utmaningen i utmaningsresan förra veckan och här är mitt bidrag:

image155

en sorglig liten nyhet:
Min elefant som välkomnar mig hem varje dag åkte i golvet i helgen, han bröt snabeln. Vilken tur att jag hann föreviga honom innan annars hade jag nog varit lite arg.
Han har nu fått sin snabel på plats igen men vet inte om han ska få hänga på samma plats igen... det verkar lite farligt för honom.

Kommentarer
Postat av: Mia

Gillar denna skarpt! Helt underbara detaljer! Stackars elefant....det är nog bättre att byta plats så han inte ramlar i golvet igen! =)

Hoppas ni får det trevligt på pysselträffen!

Kram Mia

2007-12-03 @ 20:03:26
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Millan

Vilken ursnygg layout! Helt i min smak!

2007-12-10 @ 22:52:10
URL: http://www.millan.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0