Utmanings bidrag!

Tack snälla Joggemia för att du ville vara med på min utmaning! För det var faktiskt bara du som skickade in!
Här kommer din jätte fina LO:

image198

följ av min:

image199
(lite konstig i färgerna, försökte nämligen mig på att scanna och har inte blivit riktigt ett med det ännu!)

Som tack till Joggemia för visat intresse tänkte jag att du var värd en liten gåva!! Sänd min din adress till [email protected] så sänder jag dig en liten "JULKLAPP" :D

Kram på er! Hoppas det är fler som vill hänga på nästa gång :D

God Jul & Gott nytt år!!


Kommentarer
Postat av: Mia

Nää, vad trist att ingen mer hängde på utmaningen! Tyckte den var kul...utmanande att vara styrd av vissa färger. Kul däremot att du tycker jag är värd en liten julklapp för det! Din LO är störtläcker! Like very much!

Kram!

2007-12-22 @ 20:16:43
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Mia

Glömde ju att önska en God Jul & Gott nytt år!

Kram!

2007-12-22 @ 22:44:27
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0