Experiment

Det är roligt att testa lite nytt ibland, här har jag några LO´s som jag experimentera med:

image63
(på mc utflyckt med min sambo, körde vi förbi falsterbo strand, passade på att lite fina strand bilder.)

Har sett många som använt denna "metod" på sina alster, lite galet och med många olika höjder. Kul!
image67
(min lilla sis som hjälper mormor och morfar i stugan att klippa gräs, de har en hel del och blir glada över lite hjälp med detta då och då. O varför inte det är ju ingen pinna vid 16års ålder att få köra något, vad det än är)


Denna Lo:n var tänkt att vara bidrag till Scarputmaningens Utmaning, men hade tyvärr ingen bling att tillföra på den. Naturligtvis tog jag tillfället i akt och beställde lite nya grejor och lite bling till nästa gång ;)

image68
(Hos svärföräldrarna, när de skulle kasta boll med hunden råkade de kasta lite väl långt så den hamnade i ån, det blev ett galet projekt att rädda den från vatten draget som ändå slutade med ett misslyckande!)

Kommentarer
Postat av: Carro

Herregud så fina LO´s du gör!!! Jag blir avundsjuk! Jag ska gå en nybörjarkurs i scrapbooking på söndag för att komma igång lite mer och se olika tekniker. Sätter du in dina i platsfickor eller hur gör du? Riktigt snygga iallafall!! =)

2007-07-31 @ 00:32:33
URL: http://cane.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0