Samtal med datorn

Har suttit o talat med datorn idag, Niklas har något pogram där man kan ge daorn komandon. Satt o spelade Solitaire med detta... Roligt, anorlunda om inte annat. Ibland förstod den ju inte riktigt rätt så man övade tålamodet.
Niklas var ju lite bättre på att få den o göra som han ville, han kunde ju fler komandon.
I alla fall, efter att jag sagt "Enter" och "Move Right/Left" ett antal gånger för mycket tyckte Niklas inte det var lika roligt att jag satt o testade länge, får prova mer nästa gång han är på Motorcykel runda ;)


Lo till Scraputmanigens utmaning:

image58

sedan en freestylad LO :)

image59

Ett kort också, tanken var att detta skulle vara det jag blev tillfrågad att göra men igår var det kris med tiden och Morfar fyllde år så han fick det i stället. Ingen ont med det fick veta idag att hon ville ha myvket rosa på kortet så... Tänkte köra något i denna stilen men mer rosa!
image60

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vilken härlig "tid-Lo"!! Kortet gillade jag jättemycket, snyggt!!

2007-07-19 @ 07:36:37
URL: http://hildastina.blogspot.com/
Postat av: Katja

Vad fina saker du skapar. Gillar dina los, du har en härligt egen stil.
kram

2007-07-22 @ 10:28:57
URL: http://www.katscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0