Fredags kväll!

Vilken lugn och skön fredag, sittandes vid scrappingbordet! När inspirationen började släppa tryckte jag liten på datorn eller kollade på en seriedel.

Jag har...
...Skurit, klistrat, klippt och donat så nu är mitt bord en stor röra!

...Ätit glass.

...Jag har lyckats få ihop en Lo.

...Började lägga ut på en ny, får se om jag hinner pilla mer med den imorgon!

...Ska nu lägga mig och försöka läsa några sidor, kan bli svårt, känner redan att ögonen korsar varann!

Här är Dagens LO:

image152

Jag utgick från en skiss jag ritade tidigare i veckan!! :

image153

Låt er gärna inspireras ut av den!!

Kommentarer
Postat av: Emily

Hej mitt lilla gull! Tänk vad fin man kan bli när du har varit i farten! Puss

2007-11-24 @ 19:03:59
URL: http://www.emilyboman.blogspot.com/
Postat av: Mia

Så läcker LO! Peterlinas fjäril blev ju bara såå bra! Den där skissen tänkar jag absolut testa....gör fler!!! =)

Kram Mia

2007-11-24 @ 20:10:15
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0