KORT beställning

Blev så glad när Emily frågade om jag ville göra ett kort till hennes mamma :D Kommer dock inte ihåg när det var hon behövde det :| Har i alla fall gjort ett kort idag som hon kanske gillar :o


blev själv riktigt nöjd!

Sedan gjorde jag en LO om min student. Inte den bästa LO jag gjort, men inspirationen var låg så det var ett under att det blev något överhuvudtaget, borde kanske lära mig lämna scraphörnan när jag inte är på topp :Pimage123
som ni ser, ingen dekoratin eller någonting :( Men desse fotona har ju legat till sig i 2½ ÅR NU! Så det var dax!! Shit va tiden rinner iväg!

Kommentarer
Postat av: Lisbet

Trött, trist men helt underbart att få titta in till dig och inspireras igen. Jag ska ta med mig alla intrycken nu när jag ska städa och fundera på vad jag ska scrappa nästa gång.

Ha den god torsdagkväll.

2007-10-11 @ 16:16:08
URL: http://digiscrapp.blogspot.com
Postat av: Anna

Jättesött kort och härligt att få scrappat kort som "måste" scrappas.

Tack för kommentaren i min blogg.

Höstkramen Anna

2007-10-11 @ 22:37:39
URL: http://annastenman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0