Pablo Francisco

I Tisdags var dagen D där, det var dags att ta sig till slagthuset för att se ståupp komikern "Pablo Francisco" och han precis som uppvärmarna infor hans show bjöd på mycket galna skratt och hysteriska fnitter! Showen började med "Loituma" från Finland. Om ni är riktiga youtubefreeks känner ni säkert redan till denna polka grupp, när de började sjunga vrålade publiken och det var en underbar start :)

Sedan var det två svenska ståuppare som körde, Först "Janne Westerlund" och sedan den säregna  "Henrik Elmér".

Men hela föreställningen drog igång på riktigt när nästa uppvärmare kom ut på scenen, Amerikanaren "Flip Schultz" som bjöd på i alla fall för mig många asgarv! När te.x en i publiken försöker dissa USAs kvinnor, kontrade han henne klockrent! Han var en glad överraskning för showen.



Där efter var det en kvarts pause och sedan dax för kvällens huvudföreställning "PABLO".

Visst skrattade jag och visst var han rolig men det känndes som om mycket redan setts. Liknande ljud och röster. Han är klart en höjdare på det han gör men ...I´m done!... Klart kul att ha varit och sett honom , men kvällens höjdare för mig var nog Flip.

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack så mycket för kommentarer :-) Nu har jag oxp anmält mig till min första swapp... Får se hur det går. Kram!

2007-09-19 @ 18:49:46
URL: http://cane.blogg.se
Postat av: bet

Tittar runt när jag tömmer kameran på bilder. Tog en enkom höstfärgspromenad igår men kameran men dröm om min förvåning när det var dåligt med höstfärger här. Så det blev inte så mycket taget alls.

2007-09-20 @ 07:51:33
URL: http://www.digiscrapp.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0