Allt och ingenting

I måndags (vilket blev igår tack vare blogg.se) var det dax att lifta Gulligullan på scraputmaningen! Så här blev min....

image281



Till helgen är det scrapmässa i Helsingborg tror jag ska sätta mig på tåget dit! Har en del saker jag måste införskaffa! Är i stort sätt helt tum på vitt cardstock t.ex. :'(

Ikväll ska jag nog scrappa lite, har nämligen två kort jag måste göra innan helgen och ett innan den 9:e och naturligtvis en massa andra små uppdrag!

Annars inget kul, känner mig anningen nere idag, det regnar och mitt huvud är fullt med tankar om allt och ingenting vilket bidrar till min spännings huvudvärk :( Får ta en "turkisk peppar" (min stora last) så blir det nog lite bättre.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Mia

Sjukt snygg LO!! Hoppas du känner dig piggare nu...inget vidare att känna sig lägre än Glocalnet! Hoppas den turkiska pepparn piggare upp! =)

Kram!

2008-04-04 @ 18:23:03
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0