Kameran...

Min kamera är kapput, avtryckar knappen är väck! Börjar bli lite smått tokig nu... Kan inte fota något, kan inte fota mina alster!

Så ända sedan i helgen när missödet upptäcktes har min sambo försökt hitta den ultimata ersättaren till mig! Och shit vad kamerna i den prisklassen är likvärdiga, snackar om: Canon Eos 400D, Nikon D60 och Sony alpha A200... Nästan omöjligt att avgöra vilken man ska satsa på!

Men jag får köra på magkänsla, har från början känt starkt för Nikon D60 så det får helt enkelt bli en sådan!

image283

Så snart är jag tillbaka, med en ny kamera i högsta hugg :D

Kommentarer
Postat av: Mia

Stick och köp den där kameran på studs....vi måste ju få se dina läckra layouter!! Tänk om jag också hade råd med en riktig kamera....fast då får jag nog först försöka shoppa mindre scrapprylar. =D

Kram!

2008-04-08 @ 15:53:02
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0