Stoppad av farbror blå!

Idag på jobb lånade jag chefens bil en ganska ny modell och automatare, lite skillnad från min egen lilla Polo, manuell. I alla fall var jag på uppdrag hämta färg och trycker på den ÖVERkänsliga gaspedalen som känner av mista lilla tryck. (Om en fluga satt sig på den hade vi varit uppe i 100 km direkt) Vilket är stor skillnad åter igen med min lilla polo man gärna får ha en kompis putta lite extra där bak på för att komma upp i 50 km.

Hastighetsmättaren "flög i taket" när jag skulle upp i 50 och naturligtvis passade Farbror blå på att stå och lurpassa på mig. 2000:- lagom till Jul vill säga, då inte i Julbonus till mig från jobb utan från mig till Polisen!

Lite depprimerande! Så om någon undrar varför de får scrappade julklappar är detta varför!

Förnyad inköps lista:
Syrra önskar sig Sing star ABBA : Där skulle jag ju kunna skriva ut texterna på papper & bränna en ABBA skiva!
Tänkte ge Mormor en bio biljett: Kan ju ta ett gamalt pressentkort och lossas att där är pengar på det.
Till Gudmor, lyxig choklad: A´la K8an
Mamma: Ett Post-it block
Morfar: Post-it block
Lille bror: Post-it block
Sambon: Post-it block
Alla andra: Post-it block

GLAD JUL!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad tråkigt :(((

2008-12-18 @ 16:12:07
URL: http://lindasdagar.blogg.se/
Postat av: Mia

Förlåt att jag fnissar men din förnyade inköpslista är så rolig....tråkiga pengar att lägga ut till farbror blå dock. =(



Kram!

2008-12-18 @ 21:56:55
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Mia

Kikar bara in för att önska God Jul & Gott Nytt År!



Kram!

2008-12-22 @ 22:03:37
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0