Hearts....

När mamma o jag var i Gtb för någon helg sedan, hittade vi en liten affär fylld med prylar allt i form av hjärtan. Bl.a en gitarr :D Det var hur kul som helst och titta där inne...  Tog lite foton så att jag kunde scrappa om den sedan! NATURLIGTVIS ;D

image263
Mitt bidrag till Svenskscrabooking forumets utmaning "Hjärta"



Vilken lugn och skön helg jag haft med mycket gos och kärlek :D
Tillbringade både fredag och lördag kväll framför tv.n med min kära och idag åkte vi ut till bokskogen för att promenera lite. Idag tog vi 7km. När vi kom hem gjorde vi en god kyckling sallad fast den slog inte Sambons lunch som han fixade igår: Kykling soppa med broccoli, så otroligt krämig och go!

Så denna helgen har det inte blivit mycket scrappande. Får se vad jag hinner med i veckan, redan rätt uppbokad! :|

Kommentarer
Postat av: Mia

Så läcker!! Jag blir bara mer och mer kär i dina filtdekorationer....jag måste nog köpa på mig lite filt. =) Verkar ha varit en skojsig affär.

Kram!

2008-02-24 @ 19:24:31
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Lisbet

Hej!

Om du har varit in på min sida så kanske du har sett att du försvunnit ur mitt länkarkiv. Jag har rensat ur och skapat en ren länksida för papper- och kortmakare så att jag hittar alla de bloggar jag vill besöka.
Nu ligger din länk på en särskild ?min bloggrunda sida? vilket du ser om du tittar in hos mig.
Jag tar mig en stund att surfa runt och samla lite inspiration samtidigt som jag säger detta. Vill inte att du ska tro att jag tagit bort din länk.

Underbart bidrag till swe ... hoppas du kom med

Ha en skön måndag.

2008-02-25 @ 13:41:13
URL: http://digiscrapp.blogspot.com
Postat av: Hedvig/hedda_94

Oh my god jag blir mållös... sicken snygg layout!
kram på dig

2008-02-25 @ 20:12:54
URL: http://hedda.bloggagratis.se
Postat av: Milla

Jättefin lo och vilken häftig butik!!

2008-02-27 @ 16:27:45
URL: http://millasblog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0