HELGEN

I Lördags var jag på min Första MARA, Jane på Scrapaddicted var arrangör.

Jag gick upp tidigt och åt en ordentlig frukost (inte likt mig) jag ville ju ha massor av krafter till Scrappingdagen. När jag skulle bege mig började bilen klydda! TYPISKT! Efter lite om och lite Man :) bar det iväg mot Löberöd--->

Trots allt bilklydd var jag bara en halv timme sen. Alla andra satt redan där i full gång sedan dagen innan. Jag själv var där endast 1 dag. Jag satte genast i gång att scrappa. Mellan scrappsen var det Lunch, fika, Middag, fika och snacks. Inte konstigt att magen ville snacka alvar med mig sedan!

Stämningen var på topp och det var otroligt inspirerande att man bara kunde gå in i rummet sidan om och "shop to you drop". Allt man kunde tänka sig behöva till sin Layout fanns inom räckhåll!! Lovely!

Tiden sprang i väg i galopp fart men jag hann ändå med 5 Lo´s varav 4 jag var nöjd med och 2 av dem super nöjd med! Ska lägga upp dem så snart jag hinner, hoppas jag får 5 min över denna veckan för nästa vecka är det KÖRT!

I alla fall blev kl. 22.30 och ögonen började kännas tunga och huvudet hängde inte längre riktigt med. Dax att åka hem med andra ord. Jag packade ihop och betalade den slutliga räkningen, vilken otroligt nog hamnade inom budgeten :D Kunde knappast sluta bättre!!

Jag är på väg hemåt med bilen när plötsligt oljelampan börjar blinka och det börjar tjuta ibilen, varvmätaren faller till nollan och farten sänks!! Ahhhhh jag har bara kommit halv vägs hem och klockan är nästan mitt i natten! Något av en panik börjar växa inom mig, jag kör in till sidan slår på varnings blinkersen och ringer min Sambo. Han lungnar ner mig och håller sig kvar i luren tills jag fått igång bilen och kommit betydligt närmare Malmö! *PUST* Jag kom hem!

Tack för en super Lördag alla ni som satt där med mig och Jane som fixade med allt! You rock!

Kommentarer
Postat av: Lily

Hej hej! Det var kul att träffa dig! :-) Men vilket äventyr det var med bilen, då!! Så där mitt i natten. pust



Du skulle kunna få lära mig hur man håller budgeten någon gång... ;-)

2008-09-09 @ 19:23:57
URL: http://marie.robe.nu
Postat av: Anette

Hej!



När vi närmade oss Malmö kom vi på att vi skulle köra efter dig!!!!!!!

- Vilken tur att du kom hem...Nästa gång tar vi våra mobilnummer =)



Kram Anette/Höllvikengänget!

2008-09-10 @ 20:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0