Min Cykel...

...har blivit stulen! Och när jag säger det till någon är första reaktionen...

- Hade du inte låst den?!

-Jo! Troligtvis! Är inte hundra men jag kan inte gå o kolla det!

Stulen är den i alla fall! Efter som jag cyklar varje dag fick jag skutta bort till Sportex efter Jobbet i Fredags och beställa en ny! Så snart är jag ute på vägen igen!



Lite gladare nyheter:

-Idag är förövrigt min första dag som 22 åring! (Om man inte räknar igår då jag fyllde år)

-Idag ska jag även gå på KURS -Keramik, första lektionen :D

-Samt att jag ska på UNDERBAR fotvård idag :D:D

Kommentarer
Postat av: Karin

Va tråkigt! Det blir så jobbigt när cykeln stjäls. Grattis till den nya åldern förrästen!!

2008-09-15 @ 16:40:23
URL: http://kakan84.blogspot.com
Postat av: Mia

Ja må hon leva, ja må hon leva....Grattis!! Skittråkigt med cykeln!



Kram!

2008-09-15 @ 22:06:49
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0