Jul i vårt hus

I helgen stod det bak på schemat men det blev i stort sätt bara lussebullar gjorda, som till och med snart är slut!! Jag ÄLSKAR lusserkatter så har verkligen gluffsat i mig :) Får träna hårt till våren, när alla jul godsaker är slut. Försökte mig även på Pepparkakshus bygge, det står på ostadiga väggar med ett lätt säckigt tak :D CHARM! Resterande deg ligger nu i kylen och väntar på att bli tillfixat och gräddat. Ser inte vidare framemot arbetet då jag inte gillar den färdiga produkten, men arbetskollegerna kanske gör...



Jag får försöka få ihop lite julgodis "bak" i veckan i stället... Längtar efter mina cornflakeschokladgodisar, MUMS! Knäck och kola måste också hinnas med! + en omgång lussebullar till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0