Mail

Det verkar vara klydd med tävlingsmail länken! Vilket är illa och jag ber väldans mycket om ursäkt! Tyvärr vet jag inte heller hur jag ska lösa det! Jag har testat att uppdatera länken men det verkar bara ha klyddat till det ännu mer!

Jag har tre mail adresser som alla slutar med att mailen hamnar i min ordinarie [email protected] om ni fått ett bekräftelse mejl är allt i sin ordning! Dess värre åker jag i väg på Onsdag så ni som skickar in mellan den 27 - 31 Maj kommer inte få bekräftelse mejl fråns Måndagen den 1:e Juni.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag har testat idag också men får bara felmeddelande. Mycket märkligt....

2009-05-25 @ 10:31:13
URL: http://simmat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0