Tentan avklarad!!!

Vad kan göra en lyckligare än beskedet att tentan är avklarad?? Har legat somlös delar av helgen på grund av den skiten. Vi hade en tredagars hemtenta som vi då fick beskeddd om igår (på tiden, känns som om jag tagit ett väldigt LÅÅÅÅNGT andetag sedan denna bloev inlämnad den 9:e!! Samma dag som hemtentan lämnades in hade vi en muntlig tenta som gick lite skrangligt då jag var så sjukt nervös... Men nu är jag i alla fall Godkänd på båda delarna och sommarlovet kan börjas avnjutas som aldrig förr ;)

Jag firrade faktiskt min frihet med två scraps som dcok inte blivit fotade än men de kommer ;)

Ett annat projekt som har fått ligga på hyllan är teneriffa fotona sedan påskveckan. Nu försöker jag sätta ihöp en bok så att alla som var med (hela familjen) kan få ta del av bilderna :)

Ett sida...


Kommentarer
Postat av: Fia

Härligt Kate, grattis! Och scrappat till och med, kommer du ner och scrappar med mig snart?? Jag har sommarlov om en och en halv vecka! :)

2011-06-22 @ 22:49:04
URL: http://scrappa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0